تقدیم به تمام عاشقان

تقدیم به تمام عاشقان

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 229
بازدید دیروز : 422
بازدید هفته : 1460
بازدید ماه : 2547
بازدید کل : 35339
تعداد مطالب : 577
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


چند پيشنهاد براي داشتن پوستي سفت و شاداب

داشتن پوستي سفت و با نشاط دشوار است. در اينجا راههايي را ارائه مي دهيم که ممکن است براي داشتن پوست دلخواهتان مورد نياز باشد.

ورزش
ورزش کردن بعد از نوشيدن مقدار زيادي اب براي سلامتي و همچنين کشش پوست شما مضر است. همچنين ورزش نکردن باعث ميشود که پوست شما خسته به نظر رسد و عضلات شما شروع به شل شدن کنند و اين باعث ميشود که پوست شما دچار افتادگي شود.
براي حفظ سلامتي و زيبائي خود و همچنين براي سفت شدن پوست، عضلات خود را تقويت کنيد.

روغن شي باتر Shea Butter (عصاره طبيعي دانه يک درخت آفريقايي)
روغن شي باتر يک مرطوب کننده طبيعي موثر است که داراي خاصيت سفت کنندگي پوست ميباشد. اين بهترين انتخاب براي افرادي است که داراي پوستي خشک هستند تا لوسيون هاي سفت کننده پوست را از راههاي طبيعي تهيه کنند.

لوسيون سفت کننده پوست
لوسيون هاي بيشماري در بازار براي سفت کردن پوست دردسترس است. اين لوسيون ها باعث کاهش کشش پوست و محکم شدن ان در همه قسمتهاي بدن مي شود. مهم نيست که داراي چه نوع پوستي هستيد لوسيوني را انتخاب کنيد که داراي حداقل مواد شيميايي حساسيت زا و رايحه غيرطبيعي باشد.

ماسک آرد جو و ماست
مي توانيد از مواد موجود در آشپزخانه يک ماسک سفت کننده طبيعي پوست بسازيد. 2/1 پيمانه آردجو پخته شده و 4/1 پيمانه ماست را به همراه اب مخلوط کنيد و آن را روي پوست خود قرار دهيد. اجازه دهيد ماسک کاملا خشک شود سپس انرا با آب ولرم بشوييد. اين ماسک باعث بسته شدن منفدهاي پوستي مي شود همچنين پوست شما را مرطوب مي کند. اسيد لاکتيک موجود در ماست طراوت و شادابي خاصي به پوست شما مي بخشد.

ماسک موز
موز را له کنيد و به مدت 15 دقيقه روي پوست صورت خود قرار دهيد سپس با آب ولرم بشوييد. راهي سريع و آسان براي سفت کنندگي پوست شما مي باشد.

بخار آب
از بخار آب براي اينکه مواد زائد را از پوست خود خارج کنيد استفاده کنيد و صورتي گلگون داشته باشيد. بخار آب بمدت 10 دقيقه طراوت خاصي به پوست شما مي بخشد. سوناي بخار بهترين درمان براي سفت کردن پوست شما مي باشد.

ماسک قهوه
به جاي دور ريختن تفاله قهوه مي توانيد از ان بعنوان يک ماسک نيروبخش صورت استفاده کنيد. 4/1 پيمانه تفاله قهوه به همراه يک سفيده تخم مرغ را بر روي پست صورت خود بطور يکنواخت قرار دهيد و تا وقتي که روي پوست شما خشک شود صبر کنيد سپس انرا با آب ولرم بشوييد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امید و آرزو تاريخ: 17 مهر 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

مغرورانه اشك ريختيم چه مغرورانه سكوت كرديم چه مغرورانه التماس كرديم چه مغرورانه از هم گريختيم غرور هديه شيطان بود و عشق هديه خداوند هديه شيطان را به هم تقديم كرديم هديه خداوند را از هم پنهان کرديم .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to razeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com